Bine ați venit pe Wilio!

Vedeți Wilio ca și client neînregistrat

Treceți la furnizor
Navigare
Servicii
Listă de prețuri
Despre aplicație
Descărcați aplicația
Cum functioneazã
Întrebări frecvente
Cum ne putem îmbunătăți
Contactează-ne
Despre Wilio
Conectare
Bine ați venit pe Wilio!

Vedeți Wilio ca și client neînregistrat

Treceți la furnizor
Navigare
Servicii
Listă de prețuri
Despre aplicație
Descărcați aplicația
Cum functioneazã
Întrebări frecvente
Cum ne putem îmbunătăți
Contactează-ne
Despre Wilio
Conectare

Construcții de infrastructură

Înțelegeți-vă cu un expert calificat în clădiri inginerești. Profesioniștii din zona dvs. și la un preț avantajos!

Introduceți o cerere

3 105 + de profesioniști

2 518 + proiecte finalizate

4,6 din 5 ratingul mediu al experților noștri

220 000 + descărcări de aplicații

Construcții de infrastructură

Trebuie să găsiți un specialist în servicii din categoria Construcții de infrastructură? Vă vom ajuta să găsiți experți de calitate la prețuri corecte. Doar introduceți o solicitare.

Vezi si:Preț

3 105 + de profesioniști

2 518 + proiecte finalizate

4,6 din 5 ratingul mediu al experților noștri

220 000 + descărcări de aplicații

Informatii utile

Ce trebuie sa stii

Construcții civile

O clădire este o structură de clădire construită prin lucrări de construcție din produse pentru construcții, care este conectată ferm la sol. O conexiune fermă la sol înseamnă o conexiune cu o fundație solidă, fixarea clădirii cu piloți sau alte ancore sau chiar conectarea clădirii la rețelele sau echipamentele tehnice din zonă. Nu în ultimul rând, sunt și clădiri construite subteran.

Clădirile menționate mai sus sunt împărțite în două grupuri mari de bază, și anume construcția clădirilor și ingineria civilă.

< puternice> Clădiri sunt clădiri acoperite, inclusiv spații subterane. Acestea sunt concepute pentru protecția oamenilor, animalelor sau lucrurilor. Nu trebuie să aibă pereți, dar trebuie să aibă un acoperiș. În funcție de scopul utilizării clădirii, acestea pot fi împărțite în clădiri rezidențiale sau nerezidențiale. În partea următoare, nu ne vom ocupa de acest grup de construcții, dar ne vom concentra pe al doilea grup mare de construcții, ingineria civilă.

Inginerie civilă în termeni caracteristicilor comune ale legislației. Una dintre aceste caracteristici este că grupul relevant de clădiri are condițiile stabilite în reglementări legale speciale, cum ar fi Legea rutieră, Legea căilor ferate, Legea telecomunicațiilor, Legea minelor și așa mai departe.

< p>

Primul grup de lucrări de construcții civile sunt construcția de autostrăzi, drumuri, trotuare, terasamente sau parcări neacoperite. Aceasta este construirea de coridoare de transport pe suprafața pământului, cu că sunt împărțite în continuare în funcție de intensitatea traficului, în funcție de posibilitățile naturale ale sitului, în special în ceea ce privește protecția mediului. În acest grup de inginerie civilă, este necesar să știm în condițiile noastre că există o responsabilitate divizată pentru construirea și gestionarea rețelei rutiere între Compania Națională de Autostrăzi, Administrația Rutieră Slovacă, Unitățile Teritoriale Superioare, orașele și municipalitățile. Importanța și inadecvarea rețelei rutiere afectează fundamental dezvoltarea teritoriului nu numai din punct de vedere economic. La construirea acestor structuri de inginerie, aceasta implică întotdeauna investiții mari, utilizarea terenului, timp de construcție relativ lung, dar și o intervenție permanentă în confortul vieții în localitate, astfel încât sunt adesea utilizate diferite măsuri suplimentare, în principal pentru a reduce impactul zgomotului crescut , praf și iluminare. De exemplu, pereți de zgomot sau poduri verzi, care animale pot traversa în siguranță autostrăzile și drumurile frecventate. Construcția unui drum sau autostradă este o intervenție majoră în zonă și, prin urmare, ar trebui să fie perfect normal ca, în ciuda resurselor crescute, toate intervențiile adverse să fie luate în considerare nu numai în viața umană, ci și în viața faunei și florei din zona.

Al doilea grup de lucrări de construcții civile sunt construcția de căi ferate și construcția de cabluri . Aceste construcții sunt solicitante în ceea ce privește planificarea utilizării terenului și procesul de autorizare și sunt, de asemenea, semnificativ costisitoare în ceea ce privește construirea de noi rute. O provocare actuală de importanță transnațională este necesitatea de a construi coridoare feroviare de mare viteză. Această zonă include, de asemenea, construcția și modernizarea liniilor de tramvai. Pentru o mai bună imaginație a ingineriei civile în acest domeniu, voi enumera câteva tipuri de construcții de referință, cum ar fi întrerupătoarele de cale ferată, ramurile de prezență, construcția de substructuri și suprastructuri, construcția și reparația pereților de cale ferată și a trecerilor de cale ferată. Cablurile, care aparțin și acestui grup de structuri de inginerie civilă, sunt dispozitive de transport de natură continuă sau ciclică, în care elementul de susținere sau de tracțiune este o frânghie. În țara noastră, telecabinele sunt folosite în stațiunile montane, dar și, de exemplu, în Koliba din Bratislava. Este necesară o cale de călătorie pentru a asigura îndrumarea direcțională. Aceasta determină unde se va deplasa vehiculul tractat. Conform căii de acces, cunoaștem telecabinele suspendate și neschimbate. Coarda de susținere a telecabinei este ghidată între două stații și este susținută de mai multe suporturi în funcție de relieful zonei. Vehiculele sunt suspendate pe frânghia de susținere în diferite moduri, prin care materialul sau persoanele sunt transportate de la stația de vale la stația de sus. Telecabinele neschimbabile sunt, de exemplu, un funicular care se deplasează de-a lungul pistei (de exemplu, funicular către Hrebienok, funicular către Petřín din Praga). Cea mai obișnuită telecabină nesuspendată este binecunoscutele teleschiuri din diferitele stațiuni de schi.

Al treilea grup de lucrări de construcții civile sunt construcția pistelor și a monturilor montane cu role < / puternic>. Acestea sunt zone construite corespunzător și modificate tehnic, pe care sunt construite seturi de obiecte și echipamente, asigurând zboruri, aterizări, rulare, protecție și tratare a aeronavelor. Acestea sunt completate în mod adecvat de zone pentru lucrări mecanice la aeronave, zone comerciale și de depozitare, precum și zone pentru manipularea pasagerilor și a mărfurilor. Sistemul de aerodrom al aeroportului poate consta din una sau mai multe piste. Sistemul de pistă afectează capacitatea aeroportului în cauză. Lungimea pistei determină gama de tipuri de aeronave care pot ateriza sau decola dintr-un aeroport. La rândul său, sistemul de cale de rulare afectează timpul în care aeronava se deplasează între șorț și zona de decolare și aterizare.

Al patrulea grup de lucrări de inginerie civilă include poduri, pasaje, tuneluri, pasaje și pasaje subterane . Un obiect pod este o parte a unui drum care își înlocuiește corpul de pământ în locul în care depășește un obstacol artificial sau natural prin punte. În funcție de tipul de pod, putem împărți podurile în poduri, poduri și poduri. Prin pod înțelegem un obiect pod, care depășește doi metri și este utilizat pentru implementarea rutelor de trafic, a conductelor sau în scopuri de construcție și asamblare. Dacă obiectul podului este mai scurt de doi metri, îl numim un canal. La rândul său, pasarela servește exclusiv pietonilor sau ca drum de inspecție sau de serviciu în apropierea podurilor. Voi menționa încă o caracteristică a problemei foarte extinse și detaliate a podurilor, și anume cel puțin conținutul tehnic de bază al tuturor podurilor ca inginerie civilă. Sarcina lor este de a transfera propria greutate și, de asemenea, sarcina statică sau dinamică care poate acționa pe orice pod. Cu simplificare de bază, fiecare pod are: - Suprastructura podului, care are nu numai propria greutate, ci și efectele așa-numitei încărcarea accidentală a vehiculelor cu care este în contact direct în structura de susținere.
- Structura portantă, la rândul său, își transferă greutatea și sarcina suprastructurii podului la substructură.
- Substructura transferă sarcina de la întregul pod către solul fundației. < p> Al cincilea grup de structuri de inginerie civilă include porturi, canale de navigație, modificări ale cursurilor de apă, baraje și diguri, precum și structuri de irigații și recuperare. Acest tip de inginerie civilă implică construcția de lucrări de construcție menite să regleze sau să influențeze condițiile hidrologice în natură, astfel încât să se prevină deteriorarea accidentală sau sistematică a bunurilor, să se administreze în condiții de siguranță și eficient țara și să se creeze condiții pentru reținerea apei în țară și, astfel, o utilizare mai eficientă. Toate intervențiile unor astfel de lucrări de inginerie civilă trebuie să asigure dezvoltarea durabilă a teritoriului, dar și, de exemplu, pentru a asigura producția de energie din surse naturale regenerabile. Cea mai faimoasă astfel de lucrări din Slovacia este instalația de apă Gabčíkovo. Al șaselea grup de lucrări de inginerie civilă include construcția de gaze, apă, electricitate, rețele de comunicații, catarguri pe distanțe lungi și locale pentru ei, stații de tratare a apelor uzate și stații de transformare . În ceea ce privește acest grup, merită menționat faptul că, pentru o determinare mai precisă, putem împărți astfel de structuri de inginerie în conducte pe distanțe lungi, telecomunicații și distribuție electrică și conducte locale și distribuție prin cablu. Există o diferență fundamentală în condițiile legislative și tehnice ale construcției și complexitatea rezultată, atât în ​​planificarea construcțiilor, cât și în implementarea acestora. Al șaptelea grup de lucrări de construcții civile sunt construcții miniere și construcții de instalații miniere. Construcția acestor construcții este strict reglementată. Impactul lor asupra mediului este mare. Prin urmare, autorizarea lor este în mai multe etape și consumă mult timp. Cele mai importante localități ale noastre includ Banská Štiavnica și Kremnica. Aici este posibil să vă familiarizați nu numai cu activitățile actuale în construcția structurilor miniere, ci și cu istoria lor în muzeele tematice. / strong>. Pentru a aproxima, am dori să afirmăm că construcția de instalații energetice vizează în prezent creșterea eficienței acestora, astfel încât electricitatea să fie produsă din excesul de căldură și să fie furnizată rețelei electrice. Un principiu similar se aplică singurelor două incineratoare de deșeuri din Slovacia (Bratislava, Košice), unde incinerarea deșeurilor în condiții specificate și un control strict produce căldură și electricitate și astfel împiedică depozitarea deșeurilor. < puternic> Al nouălea grup de lucrări de construcții civile include instalații de tratare și depozitare a deșeurilor nucleare . Acestea sunt construcții foarte specifice, a căror construcție este deja controlată și monitorizată nu numai de autoritățile statului, ci și de organizațiile internaționale. Acest lucru se datorează faptului că posibilele eșecuri și accidente ar putea avea consecințe care să treacă frontierele naționale. Întregul ciclu de viață al unei astfel de construcții este atent monitorizat și nerespectarea măsurilor deja de bază este sancționată. Cea mai faimoasă clădire, care aparține celui de-al zecelea grup de construcții civile - construcția uzinelor chimice și a rafinăriilor este Slovnaft. Acest lucru nu este foarte fericit situat la periferia capitalei Bratislava, dar ceea ce este mai rău, este riscul amplasării sale la granița celui mai mare rezervor de apă potabilă de pe Žitný ostrov. Civil ingineria include industria grea a construcțiilor, adică furnalele, laminoarele și turnătorii. Este un alt grup independent de lucrări de construcții civile, a căror funcționare poate afecta în mod semnificativ calitatea mediului din întreaga regiune mai largă. Pentru imaginație, cea mai faimoasă clădire din acest grup este Východoslovenské železiarne din Košice. Un alt grup de structuri inginerești sunt terenurile de sport descoperite, automobile, piste pentru motociclete și biciclete, terenuri de golf. Acest grup include clădiri care sunt construite pentru a satisface nevoile active ale populației. Instalarea sensibilă a acestor clădiri în natură este singura posibilitate pentru dezvoltarea lor durabilă. În ultimii ani, au existat noi construcții în Slovacia, pe care le-am putut vedea doar în străinătate, mă refer, de exemplu, la pista de curse auto Slovacia din Orechová Potôň sau la mai multe terenuri de golf în Slovacia. Nu în ultimul rând, pe de altă parte, există un grup de lucrări de inginerie civilă, gestionate în construcția de parcuri de distracții și recreere, grădini zoologice și botanice . În ultimii ani, numărul parcurilor de distracții axate pe utilizarea izvoarelor termale, așa-numitele Aquaparks, a crescut semnificativ. Prin creșterea calității și disponibilității acestora, a fost asigurată posibilitatea utilizării recreative pentru grupuri largi de populație. Dimpotrivă, grădinile zoologice și grădinile botanice se concentrează pe modernizarea și eficiența utilizării terenurilor desemnate, deoarece posibilitatea de a dobândi teren suplimentar împiedică dezvoltarea mai mare a acestei zone. Ultimul grup a lucrărilor de inginerie civilă sunt depozite de deșeuri și alte lucrări de inginerie civilă, neincluse în grupurile anterioare. Aici am vorbi despre structurile de eliminare a deșeurilor, care este cel mai nefericit mod de a face față creșterii generării de deșeuri până acum. Eforturile de separare a deșeurilor și, astfel, sortarea acestora pentru reutilizare sunt încă insuficiente.

Informații utile

Ce ar trebui sa stii

Căutați un expert în inginerie civilă? Wilio este aici pentru a vă ajuta! Suntem o organizație specializată în găsirea de profesioniști calificați în proiectarea și implementarea drumurilor locale și speciale, căilor ferate, telecabinelor, conductelor de gaz. Prețul comunicațiilor de transport depinde de obicei de gama de servicii. Vedeți mai multe informații despre serviciile noastre: consultații, modificări încorporate în proiect, costuri de transport de către unul dintre profesioniștii noștri din această categorie .