Prin utilizarea acestor servicii, a site-ul sau a aplicației sunteți de acord cu termenii și condițiile de cookie-uri.Mai multe informatii

Cinci principii pentru succesul dvs. cu aplicația Wilio.sk

Ultima schimbare: 15.10.2019

  • 1) Decența și serviciul pentru clienți sunt fundamentul succesului dvs.

    Wilio.sk este aici pentru toți cei care caută o mână de ajutor pentru proiectul lor. Clienții, atunci când aleg la cine să apeleze, au grijă nu numai de expertiza lor, ci și de abordarea lor personală, disponibilitatea și răbdarea.

    Când trimiteți o ofertă, lucruri mici, cum ar fi felicitări sau mulțumiri, decid dacă clientul vă alege. Știm din experiență că aroganța, îndrăzneala sau reticența reduc semnificativ șansa de a câștiga un client.

    Comunicarea prietenoasă, deschisă și decentă va garanta că clientul nu va ezita să vă aleagă, chiar și în mod repetat.

  • 2) Clienților nu le place ignoranța, deci comunicarea este importantă

    Nimănui dintre noi nu le place să întrebe ceva și să nu primească un răspuns. Prin urmare, pe lângă comportamentul bun de bază , clienții așteaptă și o comunicare continuă și răspunsuri la întrebările lor.

    Nimic nu strică o impresie bună mai repede decât atunci când se apropie data proiectului convenit și încetezi să mai comunici cu clienții sau nu îl informezi dacă nu poți ajunge la data convenită.

    Totul poate fi întotdeauna rezolvat printr-o comunicare corectă și în timp util.

  • 3) Comunicarea prin Wilio.sk vă protejează pe dvs. și pe clienții dvs.

    Clienții ne contactează adesea pentru a verifica credibilitatea furnizorilor de servicii care încearcă să comunice cu aceștia în afara site-ului web și a aplicației mobile Wilio.sk. Această procedură îi privește pe clienți de avantajele unei comunicări clare și a unei selecții ușoare și vă oferă posibilitatea de a construi referințe pozitive care vă vor ajuta să câștigați mai mulți clienți noi.

    Din acest motiv, blocăm profilurile care încearcă să comunice în afara aplicației mobile și a site-ului web wilio.sk imediat după ce au răspuns la cerere Comunicați prin Wilio și nu trimiteți numărul dvs. de telefon către client.

    Garantăm protecția ambelor părți și oferim servicii de calitate furnizorilor și clienților care preferă doar o abordare corectă și serioasă.

  • 4) O impresie bună și servicii de calitate vă vor aduce mai mulți clienți

    Atunci când aleg un furnizor de servicii, clienții iau decizii pe baza prețurilor și evaluărilor de la alți clienți. Recenziile pozitive și comunicarea plăcută decid întotdeauna ori de câte ori un client alege dintre mai multe oferte similare.

    Obținerea unui rating pozitiv este o provocare. Calitatea și munca profesională nu sunt suficiente. Prin urmare, încercați să lăsați o impresie bună pregătindu-vă pentru proiect, nu vă lipsesc instrumentele, hainele sunt curate și nu lăsați un declanșator, dar lucrați la proiect.

    Aceste detalii îți construiesc reputația și îți oferă un avantaj semnificativ față de concurență.

  • 5) Evaluările sunt importante, clienții au încredere în ele

    Recenziile pe care le primiți de la clienți vă fac de încredere pentru oricine caută serviciile pe care le oferiți.

    Datorită evaluărilor pe care le văd în profilul dvs., clienții pot fi siguri că vă faceți bine treaba. Comportamentul plăcut, comunicarea continuă și munca de calitate vă vor garanta feedback pozitiv.

    Dacă sunteți abil și oferiți un loc de muncă cu adevărat de primă clasă, datorită evaluărilor pozitive, puteți obține un premiu de la un furnizor dovedit și de calitate și, mai presus de toate, mai mulți clienți și mai multe câștiguri.